Γιάννης Φλωρινιώτης: «Είμαι cult αλλά παραμένω διαχρονικός»



Τον χαρακτηρίζουν John Travolta της Ελλάδας. Έφερε την επανάσταση στη νυχτερινή ζωή διασκευάζοντας λαϊκά τραγούδια με μοντέρνους ρυθμούς. Τα σόου που κάνει είναι πάντα εντυπωσιακά, όπως και τα ρούχα του, τα οποία δεν περνούν ποτέ απαρατήρητα. Και έχει μία μοναδική ικανότητα να κάνει τον κόσμο να ανεβαίνει στα τραπέζια, να χορεύει και να μην σταματάει λεπτό να διασκεδάζει.
Ο Γιάννης Φλωρινιώτης, μετά από πενήντα ένα χρόνια στο τραγούδι, απαντάει αν τον ενοχλεί τελικά ο χαρακτηρισμός cult που του αποδίδουν. «Δεν με νοιάζει. Μπορεί να είμαι cult αλλά είμαι διαχρονικός και το έχω αποδείξει», δήλωσε στο Εγώ.
Είναι από τους καλλιτέχνες που προκαλούσε τις αντιδράσεις των συναδέλφων του, χωρίς ποτέ να το επιδιώκει. Ο τραγουδιστής αισθάνεται ότι δεν τον αποδέχτηκαν όπως ο ίδιος θα επιθυμούσε:
«Στην αρχή παραπονιόμουν και με ενοχλούσε. Μέχρι που ένας άνθρωπος του χώρου μου είπε πως όλοι οι συνάδελφοι μου με αγαπάνε και με παραδέχονται ως καλλιτέχνη, αλλά ο τρόπος με τον οποίο βγαίνω στην πίστα τους κλέβει την παράσταση. Και αυτό δεν μπορούν να το αντέξουν. Όμως αυτό είναι κάτι που το έχω ξεπεράσει και έχω μάθει να ζω με αυτό. Ξέρω πως δεν θέλει κανείς να συνεργαστεί μαζί μου. Εγώ όμως ποτέ δεν ζήλεψα κανέναν».
Share on Google Plus

Εκδότης billym

Cult Greek >> Η αλήθεια βρίσκεται στους Sex Pistols!!!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου