Οι πιο «καλτ» ατάκες χωρισμού και τι σημαίνουν


Οι άντρες: το λεγόμενο ισχυρό φύλο! Γιατί από λόγια χορτάσαμε! Όταν τα αγόρια βλέπουν τον αγώνα τον βιώνουν και τα λένε έξω από τα δόντια.

Όταν πλακώνονται με τον κολλητό, δεν μασάνε τα λόγια τους. Όταν όμως έρχεται η ώρα να σε χωρίσουν, εκεί το ισχυρό φύλο πάει περίπατο. Ιδού οι χειρότερες των χειροτέρων από τις ατάκες που θα συναντήσετε και οι πραγματικές τους ερμηνείες.

Δεν σου αξίζω, είσαι πολύ καλή για εμένα:
Το αγόρι αυτό θες κουράστηκε ή βαρέθηκε , θες έκανε την κουτσουκέλα του και είδε πως του αρέσουν τα ξενοκοιτάγματα, θέλει να σε παρατήσει. Το ότι προσπαθεί να σε κάνει θεα δεν αναιρεί πως μπορεί να είσαι τέλεια για εκείνον αλλα εκέινος βέβαια θέλει μια όχι τόσο τέλεια.

"Θέλω να το σκεφτώ, δώσε μου λίγες ημέρες":
Οι ημέρες μπορεί να γίνουν χρόνια και τα χρόνια αιώνες .Το να είσαι στην αναμονή γενικότερα είναι μια θέση που κανέις δεν θέλει να είναι.

"Νομίζω ότι δεν με θέλεις ":
Η ψυχολογία λέει πως το πρόβλημά μας μπορεί  να το προβάλουμε στον άλλο. Αυτό σημαίνει πως ο καλός σου δεν νομίζει πως σε θέλει πια αλλά προτιμά να αντιστρέψει την κατάσταση για να πάρει από πάνω του την ευθύνη!

"Δεν φταις εσύ, εγώ φταίω":
Εννοείται καλε, ποιός φταίει ; Εγώ;

"Ας κάνουμε ένα διάλειμμα":
Και ας τελειώσουμε καλύτερα μια σχέση βαρετή! Αν θέλεις διάλειμμα, φάε ένα κιτκατ κυριος.Τι είναι αυτά που τσαμπουνάς ;Νιώθω όπως η Ρεητσελ στα φιλαράκια!!!

"Εχω χάσει τον εαυτό μου"!
Μάλλον τώρα σου βγήκε ο εαυτός!

"Είσαι τέλεια αλλά εγώ δεν είμαι έτοιμος για σχέση"
Μη φας έχουμε γλαρόσουπα, σε ένα μήνα αλά μπρατσέτα με άλλη θα είναι.

"Οι γονείς μου δεν σε θέλουν"!
Και να ισχυεί ,που δεν ισχυεί.Πίστεψε δεν θα θέλες ένα άνθρωπο που ακουεί τοσο τους γονείς του

"Δεν βλέπω να υπάρχει μέλλον μεταξύ μας"
Κι αυτό γιατί το μέλλον το έχει δει ήδη  ,αλλου!

"Καλύτερα να χωρίσουμε τώρα που είναι νωρίς και δεν έχω δεθεί μαζί σου":
Πράγμα δύσκολο αφού έτσι κι αλλιώς για να δεθείς πρέπει να έχεις καρδία ρε αχαΐρευτε.

"Χρειάζομαι κι άλλες εμπειρίες αλλά σε αγαπώ": 
Θα πάω που θα πάω με άλλες ας το κάνω και με τη συνείδηση μου ήσυχη

"Νομίζω ότι τρέχουμε υπερβολικά και πρέπει λίγο να χαλαρώσουμε"
Θα έχω τύψεις αν σε κρατήσω μαζί μου κανά 5άρι χρόνια και δεν πάει παραπάνω!

"Όσο έλειπες γνώρισα κάποια αλλά δεν σημαίνει κάτι για εμένα":
Αν δεν σήμαινε τίποτα, δεν χρειαζόταν να μας ενημερώσεις για την ξεπέτα σου! Μάλλον θα σήμαινε πολλά για να κάνεις ανακοινώσεις!

"Δεν είχα καταλάβει πως είσαι φαν των δεσμεύσεων":
Ναι βρε! Τόσο καιρό παίζαμε τη κολοκυθιά!

"Δεν μπορώ να σου δωθώ ολοκληρωτικά. Είμαι κτήμα όλων των γυναικών":
Καλέ μου κοίτα να δείς, αν κατάφερε ο Μπραντ Πιτ να δοθεί ολοκληρωτικά, εσύ δικαιολογία δεν έχεις!


Share on Google Plus

Εκδότης billym

Cult Greek >> Η αλήθεια βρίσκεται στους Sex Pistols!!!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου