Ζωρζ Τσαπέλας, ένα όνομα που οι περισσότεροι γνώρισαν μέσω των social media και φωτογραφίας από τους τίτλους αρχής cult ελληνικής ταινίας πορνό.
Η φράση: “Στο ρόλο του πούστη ο Ζωρζ Τσαπέλας” μόνο απαρατήρητη δεν γινόταν να περάσει”.
Ποιος ήταν όμως ο περίφημος Ζωρζ;
Ο Ζωρζ Τσαπέλας είναι ο μοναδικός ομοφυλόφιλος ηθοποιός του ελληνικό πορνό. Έπαιξε σε τέσσερις ταινίες, στις οποίες συμμετείχε σε ομοφυλοφιλικές συνευρέσεις όπου έπεφτε θύμα χλευασμού και αστεϊσμών από τους υπόλοιπους ηθοποιούς για τις ιδιαίτερες προτιμήσεις του. Στη ταινία του Νάσου Σπυρή, Βρώμικη Παρέα(1984) στην τελευταία σκηνή του οργίου περιποιείται στοματικά όλους τους άντρες και όταν αυτοί αφιερώνονται στις γυναίκες, ασχολείται αποκλειστικά με τον Δημήτρη Βάλλα.
Στην ταινία του ίδιου σκηνοθέτη , Πάρτα Όλα Μωρό μου (1985) τον βλέπουμε σε ομοφυλοφιλική σκηνή (με τον Παύλο Καρανικόλα σε ενεργητικό ρόλο), ενώ αργότερα σε άλλη σκηνή συμμετέχει σε τρίο όπου μαζί με τον Καρανικόλα παίρνουν διαδοχικά μια γυναίκα. Στους τίτλους αρχής αυτής της ταινίας βλέπουμε και το φημισμένο πλέον «στο ρόλο του πούστη Ζωρζ Τσαπέλας».
Τις πιο αναλυτικές πλήροφορίες τις εντοπίσαμε στο 10pecent.gr:
Ο Ζωρζ Τσαπέλας (ψευδώνυμο προφανώς που παραπέμπει στην τσαπέλα – αρμαθιά από σύκα, οπότε και στη γνωστή χλευαστική προσφώνηση «σύκα, καλέ, σύκα») εξειδικεύτηκε στο ρόλο του «πούστη», σε ταινίες όμως που απευθύνονταν στο ετεροφυλόφιλο κοινό, και συγκεκριμένα στις «Βρώμικη παρέα» (1984) και «Πάρτα όλα μωρό μου» (1985) – στη δεύτερη από αυτές μάλιστα, η σύστασή του στο κοινό γίνεται ήδη από του τίτλους της ταινίας («στο ρόλο του πούστη Ζωρζ Τσαπέλας»). Ο Ζωρζ Τσαπέλας φέρεται επίσης να παίζει και στις ταινίες «Φλογερές Ελληνίδες» (1984) και «Ο νταβατζής της Ομόνοιας» (1985), γεγονός που δεν επιβεβαιώθηκε όμως μετά την παρακολούθηση των εν λόγω πορνο, τουλάχιστον στις συγκεκριμένες κόπιες που μου ήταν διαθέσιμες. Στις «Φλογερές Ελληνίδες» η τελευταία σκηνή του οργίου στην έπαυλη περιλαμβάνει βέβαια έναν ηλικιωμένο «πούστη», τον οποίο δύο από τους ήρωες γνώρισαν σε ένα πορνοσινεμά και καταλήγει να συμμετέχει και αυτός στο όργιο των κεντρικών ηρώων, δε μπόρεσα όμως να ταυτοποίησω το όνομα/ψευδώνυμο του ηθοποιού από τους τίτλους της ταινίας ή με κάποιον άλλο τρόπο (όλες οι παραπάνω ταίνιες έχουν γυριστεί από το μαιτρ του ελληνικού hardcore, Νάσο Σπύρη ή Μπέρτο).
Λόγω του βασικά ετεροφυλόφιλου κοινού στο οποίο απευθύνονταν οι ταινίες, αλλά και του γενικά ετεροσεξιστικού τους χαρακτήρα, αντί για τις υποθέσεις τους θα παραθέσω μόνο μια χαρακτηριστική σκηνή από την ταινία «Βρώμικη Παρέα», την οποία θεωρώ ενδεικτική για το χαρακτήρα του «πούστη» σε όλες αυτές τις ταινίες.
Στο εξοχικό του Νίκου και της συζύγου του, Νόρας, έρχονται τρεις φίλοι, μια γυναίκα και δυο άντρες. Μαζί με την υπηρέτρια, τη Μαριέτα, τον κηπουρό και έναν ψαρά, όλοι οι παραπάνω κάνουν συνεχώς σεξ μέχρι το βράδυ των γενεθλίων της Νόρας. Τότε εμφανίζεται ο Ζωρζ Τσαπέλας με τη συνοδό του, φέρνοντας την τούρτα των γενεθλίων και καλησπερίζοντας με ακκισμούς την ομήγυρη: «Γεια σας, χρυσά μου» και ευχόμενος «Χρόνια πολλά, χρυσή μου». Στην προσωρινή του έξοδο κάποιος από την παρέα σχολιάζει «Αχ αυτός είναι πούστης και θα τη βρούμε καλά άπόψε… θα οργανώσουμε μια καλή παρτούζα». Επιστρέφοντας ο Ζώρζ αναφωνεί
παίρνοντας μια καρέκλα «Αχ ας καθήσω κι εγώ η καημένη, πώς μου αρέσει να κάθομαι στα σκληρά!», ενώ πολύ σύντομα δηλώνει την ανυπομονησία του: «Ε, όλο πίνουμε και τρώμε, καμιά πούτσα δε θα φάμε;». Όταν το σεξουαλικό παιχνίδι μεταξύ των
καλεσμένων αρχίζει, ο Ζωρζ παραπονιέται ότι την αφήσαν μόνη της την καημένη, αλλά σύντομα αρχίζει να κάνει στοματικό σεξ σε έναν από τους καλεσμένους, κίνηση που γίνεται αποδεκτή με ενθουσιασμό από την ομήγυρη καθώς όλοι θέλουν να παρακολουθήσουν. Σύντομα βέβαια ξαναμένει μόνος του, αλλά αποφασίζει να ανατρέψει την κατάσταση, ζητά να μεταφέρουν το τραπέζι που χωρίζει τους παρευρισκόμενους σε ζευγάρια και προτρέποντας «Ελάτε τεκνά, γύρω γύρω όλοι και στη μέση εγώ», μαζεύει όλους τους άντρες στο κέντρο του δωματιού προχωρώντας στο να κάνει διαδοχικά σε όλους στοματικό σεξ.
Είναι ενδιαφέρον ότι με την είσοδό του στο δωμάτιο ο ψαράς σχολιάζει «Τι γίνεται εδώ… Πούστηδες, γυναίκες, άντρες» και συγκεντρώνει σχεδόν με τη βία, όλες τις «πουτάνες» γύρω του, για να του κάνουν κι αυτές διαδοχικά στοματικό σεξ. Ο Ζωρζ ακούει βέβαια πολλούς επαίνους για το στοματικό σεξ που κάνει ως «πούστης». Σύντομα όμως οι άντρες εγκαταλείπουν το Ζωρζ και τον αναλαμβάνει με τη σειρά του ο ψαράς λέγοντας «Η άλλη κάθεται παραπονεμένη στο τζάκι και ρεμβάζει… Έλα εδώ μωρή αδερφή!», δηλώνοντας όμως στο στοματικό σεξ που ακολουθεί μαζί του: «Τι μαλάκας, έμεινα με την αδερφή! Δε μου σηκώνεται μωρή, με τόσες γυναίκες πώς να τη βρω μαζί σου;». Καθώς το όργιο οδηγείται στην ολοκλήρωση, η κάμερα εστιάζει στα ζευγάρια των ανδρών και γυναικών που συνευρίσκονται μεταξύ τους, αφήνοντας το Ζωρζ και τον ψαρά στο παρασκήνιο.
Η αναλυτική περιγραφή της σκηνής δεν είχε βέβαια σκοπό να πληροφορήσει για σεξουαλικές πρακτικές που είναι κάτι παραπάνω από γνωστές, αλλά να καταδείξει τα νήματα από ιδέες που υφαίνονται μέσα σε μία και μόνο πορνογραφική σκηνή: ο «πούστης» είναι ένα τρίτο φύλο παρόμοιο με τη γυναίκα, αλλά και υποδέεστερο από αυτήν (αντικείμενο χειρισμού ως πιο αδύναμη έτσι και αλλιώς), κατώτερης ποιότητας και άξιος χλευασμού τόσο ο ίδιος, όσο και το αυστηρά παθητικό σεξ που μπορεί να προσφέρει σε ένα αρσενικό, ικανός όμως να δώσει μια πικάντικη νότα στην ετεροφυλόφιλη απόλαυση. Μια καθόλου κακή περίληψη για την παλαιότερη ετεροκανονική αφήγηση σχετικά με το σεξ μεταξύ ανδρών.
Φιλμογραφία:
1. | Φλογερές Ελληνίδες (1984) |
2. | Ο Νταβατζής της Ομόνοιας (1984) |
3. | Βρώμικη Παρέα (1984) |
4. | Πάρτα Όλα Μωρό Μου (1985) |
ΠΗΓΗ
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου