Οι "εναλλακτικές" οικογένειες της ελληνικής κωμικής βιντεοπαραγωγής ξεπερνούν ακόμα και την ίδια τη ρηξικέλευθη φύση του νέου οικογενειακού δικαίου που ίσχυσε μετά την "Αλλαγή": η πυρηνική οικογένεια διασπάται για να δημιουργηθούν νέοι εξωφρενικοί συνδυασμοί, που οδηγούν τους βιντεο-ήρωες σε απόγνωση και υστερία: στη βιντεοταινία "Ο μπαμπάς μου, ο ερωτιάρης" [(1987) του Β. Φουρνιστάκη], ο θεολόγος Αντώνη Ζούμπος(Ν. Ρίζος) επισκέπτεται την Αθήνα με τον συνάδελφο του Χαρίλαο (Σ. Μεριανός) για να συμμετάσχει σ’ ένα συνέδριο εκπαιδευτικών, όμως ο αληθινός του σκοπός είναι να το ρίξει έξω. Σ’ ένα νυχτερινό κέντρο, τραγουδάει η κατά πολλά χρόνια μικρότερή του Τζέλα Γιάννου (Κ. Φίνου), η οποία είναι η εξ αγχιστείας κόρη του. Χωρίς να το ξέρει, την ερωτεύεται και την πολιορκεί, ων ασφαλώς παντρεμένος με τη Σοφία (Δ. Σερεμέτη), τη μητέρα της Τζέλας. Πιο ακραία είναι η κατάσταση στη βιντεοταινία "Οικογένεια... παντρευόμαστε!" [(1986) του Π. Σκρουμπέλου], στην οποία ο ηθοποιός Γ. Κυριακίδης υποδύεται τον Θανάση. Ο άτυχος ήρωας αφηγείται στον Θεό -που τον έπιασε επ’ αυτοφόρω να αποπειράται να αυτοκτονήσει- τι συνέβη κι όλα τα μέλη της οικογένειάς του θέλουν να παντρευτούν μεταξύ τους και πως ξαφνικά βρέθηκε να έχει τον πεθερό και εγγονό του.
ΠΗΓΗ
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου