Τα ατίθασα κορίτσια των trash βιντεοταινιών


Στην αισθηματική κομεντί της ελληνικής βιντεοπαραγωγής, οι παραδεδομένες συμβάσεις του παλαιότερου ελληνικού κινηματογράφου μεταγράφονται σχεδόν αυτούσια, χωρίς, ωστόσο, να απορρίπτουν το δυναμικό πνεύμα της εποχής. Νεαρές πρωταγωνίστριες, όπως η Σοφία Αλιμπέρτη, η Καίτη Φίνου, η Ελένη Φιλίνη (ήδη από τα τέλη της δεκαετίας του 1970) και η Τέτα Ντούζου καθιερώθηκαν με τους ρόλους που ερμήνευσαν στο κινηματογραφικό δράμα ή την κωμωδία της δεκαετίας του 1980 και αναδείχτηκαν σύντομα στα "δυνατά κορίτσια" της βιντεοταινίας - όχι μόνο λόγω των πολλαπλών συμμετοχών τους αλλά και των γυναικείων τύπων που αναπαράστησαν. Στη βιντεοταινία "Ένα ατίθασο κορίτσι [(1989) του Α. Κατσιμητσούλια], «φεμινιστική επανάσταση» έχει κηρύξει η μηχανόβια Καίτη (Σ. Αλιμπέρτη) στον πατέρα της και στους άντρες. Επειδή ο πατέρας της δεν την κάνει διευθύντρια στο εργοστάσιό του, η Καίτη αποφασίζει να γίνει συνοδός αντρών. Όταν γνωρίζει τον νεαρό Σάκη (Ν. Σταγόπουλος), τον οποίο πρέπει να συνοδέψει, ερωτεύονται. Ωστόσο,
η σχέση τους θα περάσει από πολλές περιπέτειες, λόγω των διαφορετικών νοοτροπιών τους. Στο αντίστοιχο υπο-είδος, η διαφορετική κοινωνική τάξη αποτελεί συχνά σημαντικό διαφοροποιητικό παράγοντα των σχέσεων, όπως στη βιντεοταινία Η πλούσια και το γκαρσόνι [(1987) του Φ. Φυλακτού], όπου η πλούσια και εκκεντρική Σίσσυ (Σ. Αλιμπέρτη) ερωτεύεται έναν φοιτητή μηχανολογίας (Γ. Βούρος) που κάνει την επανάστασή του ως γκαρσόνι.


ΠΗΓΗ
 
Share on Google Plus

Εκδότης billym

Cult Greek >> Η αλήθεια βρίσκεται στους Sex Pistols!!!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου