Η Μαντόνα και η ελληνική trash βιντεοταινία


Ένα από τα μεγαλύτερα ποπ είδωλα της δεκαετίας του 1980, η Μαντόνα, αποτέλεσε το σύμβολο και πρότυπο της χειραφετημένης και αισθησιακής μοντέρνας αμερικανίδας στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη. Και στην Ελλάδα, φωτογραφικά πορτραίτα της διακόσμησαν δωμάτια έφηβων κοριτσιών, η ιστορία της καριέρας της δημοσιεύτηκε το 1986 σε κόμικ στο περιοδικό ΜΑΝΙΝΑ, ενώ το 1983 ο εκδοτικός οίκος Μ. Μπαρμπουνάκη εξέδωσε την έως τα μέσα του 1980 βιογραφία της. Ένας αντίκτυπος διόλου ασήμαντος και στην ελληνική βιντεοπαραγωγή: η ηθοποιός Ελένη Φιλίνη πρωταγωνίστησε στον διπλό ρόλο της Κατερίνας / Μαντόνας στη μουσική βιντεο-κωμωδία «Μαντόνα για πάντα» (1986, Κ. Μπακοδήμος) και η Κατερίνα Γιουλάκη μεταμορφώθηκε στη δεινή καρατέκα «Μαντόνα από τα Πετράλωνα» (1987, Γ. Μύλωνας), ενώ τις προηγούμενες εκδοχές της δημοφιλούς σταρ θα ακολουθήσει η ηθοποιός και τραγουδίστρια Ρένα Παγκράτη στην βιντεοταινία «Η Μαντόνα από τη Δραπετσώνα» (1989, Ό. Ευστρατιάδης). Στη Δραπετσώνα, που πλήττεται από τη δορυφορική τηλεόραση και όπου τα ελεύθερα ραδιοκύματα στήνουν χορό στον τοπικό πειρατικό σταθμό, η Τερέζα μεταμορφώνεται σε μία τοπική εκδοχή της Μαντόνα και ξεσηκώνει τον ραδιοπειρατή Τόνυ (Τ. Άντονι).

ΠΗΓΗ
 
Share on Google Plus

Εκδότης billym

Cult Greek >> Η αλήθεια βρίσκεται στους Sex Pistols!!!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου