Η παράλληλη επικράτηση επιχειρηματιών στον χώρο της παραγωγής / διανομής του βίντεο, οι οποίοι αντιπροσώπευαν τις μεγαλύτερες κινηματογραφικές εταιρίες του κόσμου, και ο κορεσμός του κοινού με 400 τίτλους ταινιών τον μήνα αποτέλεσαν σημαντικές αιτίες της κρίσης στον χώρο του βίντεο-κλαμπ και της βιντεο-αγοράς γενικότερα. Συγκλονιστική ήταν η προσπάθεια για συσπείρωση των ιδιοκτητών βίντεο-κλαμπ σε ένα ενιαίο σωματείο. Μεμονωμένες απόπειρες προς αυτή την κατεύθυνση είχαν μεθοδευτεί νωρίτερα, αλλά συγκροτημένες προσπάθειες με ουσιαστικό αποτέλεσμα τελικά δεν υπήρξαν. Στις αρχές του 1989, ο πρόεδρος του συλλόγου βιντεο-επιχειρήσεων νοτίων Προαστίων, ο Α. Δαβιλάς, θα κάνει προσπάθειες να «εξυγιάνει τον χώρο» του βίντεο, ενώ την ίδια περίοδο ιδρύεται και η Ομοσπονδία Καταστηματαρχών Εμπορίας και Ενοικιάσεως βιντεοκασετών Ελλάδος (ΟΚΕΕΒΕ, στις 9/1/1989). σε συνέλευση της Ομοσπονδίας, προτάθηκε «διαφημιστική καμπάνια» με στόχο την επιστροφή του κόσμου στο βίντεο, όπως επίσης και προσπάθεια παραγωγής ποιοτικότερων βιντεοταινιών. Ωστόσο, η πορεία της ελληνικής βιντεοταινίας είχε αρχίσει να είναι φθίνουσα.
ΠΗΓΗ
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου