Η βελτίωση του επιπέδου ζωής και της οικιακής οικονομίας σε συνδυασμό με την αύξηση της αυτοαπασχόλησης και της παραοικονομίας οδήγησαν σε μια αναμενόμενη αύξηση της κατανάλωσης. Ειδικότερα, η ιδιωτική κατανάλωση, όπως εξάλλου και τα στοαιχεία των ιδιωτών σε ελληνικές τράπεζες, κατά το διάστημα 1974-1987 παρουσιάζει μια σταθερή αύξηση κάθε χρόνο, της τάξης του 2,91%, και υποδεικνύει μια περαιτέρω ανάγκη για την ικανοποίηση των καταναλωτικών αναγκών. Η παράλληλη ανάδυση ενός μικροαστικού αισθητικού καθεστώτος, με τα αντίστοιχα ιδεώδη του, που στηρίχθηκε στην κατανάλωση, διαποτίζει την αφήγηση της ελληνικής βιντεοταινίας: ας μην ξεχνάμε ότι η βιντεο-συσκευή ως διαρκές καταναλωτικό αγαθό αποτέλεσε μία "επένδυση" και, σε συνδυασμό με την ακόρεστη «κατανάλωση» βιντεο-αφηγήσεων, οδήγησε στην ανάγκη ανεύρεσης από τα μικροαστικά στρώματα ενός κατάλληλου ιδεολογικού-συμβολικού οπτικοακουστικού υλικού στις ίδιες τις βιντεοταινίες.
ΠΗΓΗ
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου