Κούλα μ'ακούς; # 30 Ο Τελευταίος Άντρας


Μη φωνάζεις Κούλα, μη φωνάζεις, ναι το ξέρω, το ξέρω σου είπα. Έχω εξαφανιστεί. Τι να κάνω ο έρμος όμως που τρέχω ωσάν τον Βέγγο! Άμα κάτσω και σου αραδιάσω τι έχω κάνει τον τελευταίο μήνα θα κλάψεις με μαύρο δάκρυ για το βασανισμένο μου κορμί και το τι έχει υποφέρει. Όμως δεν θα ήθελα να επεκταθώ περαιτέρω γιατί θα με πουν μελό, Ξανθόπουλο, Μάρθα Βούρτση, Βασιλάκη Καΐλα, κλαψούλη και άλλα κοσμητικά, μειωτικά για το άτομο μου επίθετα.  Και δεν θα επεκταθώ, όχι γιατί φοβούμαι αλλά γιατί θα τους απαντήσω όπως τους πρέπει. Σαν ΑΝΤΡΑΣ δηλαδή! Σαν τον Τελευταίο Άντρα τον ένα τον μέγα, τον τεράστιο, τον Τιτάνα, τον άρχοντα, τον Βασιλιά, τον Τσακ Νόρις, τον Κώστα Βουτσά!
Ο Κοσμάς ζει προστάζοντας συνεχώς την πειθήνια σύζυγό του, Λούλα. Και καλά κάνει αν θες τη γνώμη μου Κούλα, γιατί διαφορετικά παίρνετε αέρα, σηκώνετε ψηλά τον αμανέ και μας παίρνει ο διάολος. Μην αρχίσεις τις δικαιολογίες Κούλα μου, εμείς που έχουμε καεί από το χυλό φυσάμε και το γιαούρτι με τα 2% λιπαρά. Είπαμε ερωτική απογοήτευση αλλά μη χαλάσουμε και την λαδωμένη και ρακετοκρατούσα κορμάρα μας τώρα που θα αλωνίσουμε τις παραλίες! Σήκω σήκω κάτσε κάτσε την έχει τη Λούλα ο Κοσμάς Κούλα μου! Δάσκαλος, αρχηγός, ηγέτης, επιβήτορας, πλανητάρχης ο Κοσμάς ξέρει πόσα απίδια βάζει ο σάκος και δε φοβάται να δείξει ποιος κάνει κουμάντο στο σπιτικό. Νάσου λοιπόν μια βαρβάτη πατημασιά στο Η δε γυνή να φοβήται τον άντρα. Μάλιστα για να ξεκαθαρίσει ποιος είναι το αφεντικό πάτησε και τον παπά και τον κουμπάρο. Πήρε και το δυομισάρι ο Κοσμάς πήρε και το λυόμενο στη Λούτσα, υπέγραψε και γραμμάτια για το μετρητό πήρε και τη Λούλα που ήταν και 2 μέτρα γυναίκα, την Καίτη Παπανίκα. Όλα στο όνομα του Κόσμα. Μακάριοι οι κατέχοντες το λέει και η θρησκεία μας! Βοήθεια μας!  Μακάριος ο Κοσμάς θα πρόσθετα εγώ Κούλα μου! Λούλα λογαριασμοί! Φωνάζει ο άντρας ο σωστός ο πρόστυχος και σούζα το αλογάκι η Λούλα η οποία και οικονόμα είναι και προστατεύει τον Κοσμά από το να αναπνέει βαθιά και τον πειράξει το νέφος. Λούλα παντόφλες θα κράξει ο ημίθεος και βάλε που λέει και ο Βαμβακούλας Κοσμάς και εκείνη θα τρέξει πιο γρήγορα και από το Σπίντυ Γκονζάλεζ. Όταν θα φιλοξενήσουν σπίτι τους ένα νιόπαντρο ζευγάρι (Νίκος Δαδινόπουλος και Τέτη Σχοινάκη), θα έρθουν αντιμέτωποι με ένα διαφορετικό τρόπο ζωής. 

 Η Λούλα θα παρακινηθεί από την νιόπαντρη φίλη της και θα ξεσηκωθεί, διεκδικώντας τα δικαιώματά της... Χα την πάτησε ο Κοσμάς Κούλα μου, έμπλεξε σαν άμαθος και τώρα πρέπει να αντιμετωπίσει την ασθένεια που λέγεται φεμινισμός. Ξέρεις αυτές τις μπουρδολογίες που λένε πως τα δύο φύλα είναι ίσα και εμείς οι ΑΝΤΡΕΣ έχουν τα ίδια δικαιώματα με τις γυναίκες. Μισό λεπτό Κούλα γιατί νόμισα πως μπήκε η μάνα μου στο σπίτι και έπρεπε να σβήσω όσα έγραφα. Όχι δεν φοβήθηκα μην με αρχίσει στις παντοφλιές και έκρυψε το λάπτοπ  κάτω από το σεμεδάκι να μην το δει, απλά είμαι θιασώτης της εναλλακτικής νέο-βλαχομπαροκ διακόσμησης που κάνει θραύση στο Γκάζι και σε γειτονικά μέρη. 

Συνεχίζω το παραλήρημα μου, ε το άρθρο μου ήθελα να πω με τον Κοσμά ο οποίος δεν κωλώνει όχι Κούλα μου. Για αυτό και το μωρό θα ξεσκατώσει, και μπουγάδα θα βάλει και σουπερ μάρκετ θα πάει και πεντικιούρ θα κάνει. Σχώρα με παρασύρθηκα αγνόησε το τελευταίο. Μα πιο πολύ θα έχει το σθένος σαν ΑΝΤΡΑΣ να συγχωρέσει την Λούλα και αφού τη θερμοπαρακαλέσει να την καλέσει πάλι δίπλα του. Αυτιά τα ολίγα μα καλογραμμένα από εμένα όσο για μας τα γνωστά! Κούλαααααααααα παντόφλες! Αχ 2 χρόνια περίμενα να το πω! 

Τι είπες, αχ δεν σε ακούω καλή μου δεν έχω καλό wifi εδώ πέρα!

ΠΗΓΗ

Share on Google Plus

Εκδότης billym

Cult Greek >> Η αλήθεια βρίσκεται στους Sex Pistols!!!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου