Κούλα μ'ακούς; #26 Τα Καθάρματα


Κούλα μου γεια σου! Το ξέρω είμαι αδικαιολόγητος. Όλη τη μέρα στο ορκίζομαι πραγματικά σκεφτόμουν πως κάτι έχω ξεχάσει σήμερα. Παρότι ξέρω πολλά και ο νους μου κατεβάζει, μερικές φορές αφαιρείται. Λογικό να το αναλογιστεί κανείς από τη στιγμή που τον διαπερνούν βαθυστόχαστες σκέψεις.  Σχώρα με λοιπόν αγαπημένη μα ξεχάστηκα και έγραψα τελευταία στιγμή το σημερινό μου άρθρο- κόλαφο! Ένα ταξιδάκι πήγα ο δυστυχής και μου βγήκε από τη μύτη όταν συνειδητοποίησα πως εκατομμύρια αναγνώστες ανά το γαλαξία, είχαν καρφωθεί μπροστά από  μια οθόνη υπολογιστή στη σελίδα του afternoiz περιμένοντας στωικά το καινούριο Κούλα μ’ακούς; Guys σχωρέστε με και εσείς και θα επισημάνω στο τέλος του άρθρου οδηγίες αντιμετώπισης της τενοντίτιδος την οποία αποκομίσατε από τις συνεχείς και πολύωρες ανανεώσεις.

Θα σας παρακαλούσα να χαλαρώσετε όλοι, να αράξετε στην καρεκλάρα σας. Και εσύ Κούλα, κλείστο το τούρκικο και άπλωσε την κορμάρα σου στην καναπεδάρα σου. Πάρτε κάτιτις να μασουλάτε και πάμε ένα ταξίδι στο χρόνο. Όχι πολύ πίσω κάποιες δεκαετίες πριν, όταν οι άντρες δεν ήταν ΦΛΩΡΟΙ ΜΗ ΜΟΥ ΑΠΤΟΥ ΜΠΟΥΛΗΔΕΣ μα ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ. Ναι ναι μιλώ σε σένα τώρα αγαπητέ άνδρα αναγνώστη της στήλης. Άσε κάτω τη μάσκα ύπνου ξεφτίλα του ανδρικού είδους. Κλείσε και το αερόθερμο, και ας κρυώσουν τα ευαίσθητα ποδαράκια σου! Μην προσπαθείς να κρύψεις το θερμιδομετρητή, το υποαλλεργικό μαξιλάρι, τα κεριά ( μα είναι δυνατόν κοτζαμάν μαντράχαλος να έχεις κεριά στο δωμάτιο σου! Αν είσαι και παπάς με τη λαμπάδα να πας που είναι ωραιότατη αντρική και κρατάει και περισσότερο. Εγώ τη δικιά μου την έχω από το Πάσχα του 1998!) τα ροζ μπλουζάκια και τις κάλτσες με τον Ταζ που πήρες και καλά από το διάδρομο με τα είδη ένδυσης 12-15 ετών για αγόρια. Όλοι ξέρουμε τα ψέματα σου και γελάμε μπρος και πίσω από την πλάτη σου με τα καμώματα σου.

Όλοι ξέρουμε πως είσαι ΦΛΩΡΟΣ. Για αυτό κάνε μια τελευταία χάρη στον εαυτό λίγο πριν βγεις για cupcakes γιατί το αντρικό γαλακτομπούρεκο σου βγαίνει λίγο στο βούτυρο. ΒΟΥΤΥΡΟΜΠΕΜΠΕ! Λοιπόν κάψε τις γελοίες παντόφλες με ζωάκια που φοράς και δες αλλόθρησκε, για τις επόμενες σαράντα μέρες κάθε μέρα σε επανάληψη την καλύτερη ταινία στην φιλμογραφία του Αποστόλη Σουγκλάκου, Τα Καθάρματα. Αν μετά το πέρας των αλλεπάλληλων προβολών δεν απαντάς σε κάθε τηλεφώνημα που λαμβάνεις Ποιος είσαι ρε κάθαρμα; Αν σε πιάσω στα χέρια μου θα σε λιώσω! Αν δεν τρέξεις πιο γρήγορα και από τον Κεντέρη και φτάσεις γρηγορότερα του οτομοτρίς να προλάβεις τα χειρότερα, δηλαδή την αδερφή σου ή οποία μπαλαμουτιαζότανε με εκείνο το κωλόπαιδο. Όχι τον Κυριάκο ρε Κούλα. Το Χρήστο –«Χωρίς Σκοπό» Κάλοου τότε η κατάσταση σου είναι μη αναστρέψιμη και η αυτοκτονία είναι μια τίμια λύση, επωφελής προς την κοινωνία και τους γύρω σου. Όπως σε κάθε αντρική ταινία υπάρχει ένας σατανικός κακός! Στην περίπτωση μας αυτόν τον υποδύεται ο Χρήστος Νάτσιος και ακούει στο όνομα Στεργίου. Αυτός ο παλιάνθρωπας Κούλα έχει βάλει σκοπό να καταστρέψει τη ζωή του Σουγκλάκου ο οποίος είναι Ο Χαλκ Χόγκαν, Συλβεστερ Σταλλόνε, Ντολφ Λουντγρεν και Μίστερ Τ σε συσκευασία ενός αλλά Έλληνα, που θα έλεγε και ο Λιακόπουλος!

Έχει για προπονητή το Ζαννίνο και δεν τον σκιάζει φοβέρα καμιά και Τρομάρας ουδείς! Γιατί έτσι κάνουν οι Άντραι. Τρέχει γρηγορότερα του Ιντερσίτι τρένου και δέρνει ανηλεώς όποιον μπει στο διάβα του. Και όμως Κούλα μου και οι άντρες κλαίνε, ειδικά όταν παντρεύεται η αδερφή τους. Ναι ναι αυτή που μπαλαμουτιαζόταν με εκείνο το κωλόπαιδο το Χρήστο Κάλοου. Ο Στεργίου πρέπει να κάνει το Σουγκλάκο να χάσει. Είναι πολλά τα λεφτά Κούλα. Που να ήξερε όμως ο δυστυχής, πως όσο και αν τον πληγώσουν, άλλο τόσο θα τον πωρώσουν. Η συνέχεια επί της Οθόνης! Κάπου εδώ αφού αποτίσω τα σέβη μου στον αείμνηστο Αποστόλη Σουγκλάκο και το σκηνοθέτη της ταινίας, Αλέξανδρο Διαμαντή, θα σε αποχαιρετίσω Κούλα διότι η πετικιουρίστα μου δε μπορεί να περιμένει! Till the next time, stay Cult!


Share on Google Plus

Εκδότης billym

Cult Greek >> Η αλήθεια βρίσκεται στους Sex Pistols!!!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου