Γεια σου Κούλα μου. Πότε περάσανε δύο βδομάδες ούτε που το κατάλαβα. Σα χθες μου φαίνεται που τα ξαναλέγαμε. Έσπαγα το κεφάλι μου για πολύ ώρα, προσπαθώντας να βρω μια υπεργαμάτη εισαγωγή για να σου παρουσιάσω ένα ακόμη καλτ διαμάντι του ελληνικού κινηματογράφου, όμως δυστυχώς δεν τα κατάφερα. Οι φόβοι μου επιβεβαιώθηκαν. Ο κύριος κύριος Λιακόπουλος (άντε ρε τριτοδεύτερε ψευτοκουλτουριάρη που θα ρωτήσεις και ποιος είναι ο Λιακόπουλος. ) είχε δίκιο. Μας ψεκάζουν. Τελεία. Δεν είναι δυνατόν εγώ, ΕΓΩ ξαναλέω να στέρεψα από ιδέες. Μόνο σε οργανωμένο σχέδιο απέναντι μου –στο οποίο εμπλέκονται υψηλά ιστάμενα πρόσωπα- μπορώ να αποδώσω την αδυναμία μου να συντάξω μια καθώς πρέπει και υπεργαμάτη όπως προανέφερα εισαγωγή. Για να μην χάνουμε χρόνο λοιπόν θα μπω κατευθείαν στο ψητό. Όλο και πληθαίνουν οι συζητήσεις περί ανεργίας και κοινωνικού αδιεξόδου στις μέρες μας. Να η αφορμή που έψαχνα λοιπόν για να αναφερθώ στην ταινία ευαγγέλιο Οι Επικίνδυνοι: Μια Διαμαρτυρία (ο υπότιτλος με πεθαίνει το ομολογώ) του Γιάννη Δαλιανίδη που αποτελεί μέρος της τριλογίας που καθιέρωσε τον όρο κοινωνικό σινεμά τη δεκαετία του 1980 στη χώρα μας. Οι άλλες δύο είναι Τα Τσακάλια (στα οποία έχουμε ήδη αναφερθεί) και η Στροφή (σύντομα θα υπάρξει αναφορά και σε αυτό το έπος)
Έχουμε και λέμε λοιπόν Κούλα μου βρισκόμαστε στη Ελλάδα του 1980. Δουλειές μπορεί να υπάρχουν όμως ο εφιάλτης της ανεργίας κατατρέχει πολλούς νέους. Ανάμεσα τους ο Σταμάτης και ο Πάνος. Ο δεύτερος είναι από την επαρχία και έρχεται να μείνει στο σπίτι της αδερφής του στην Αθήνα μπας και βρει καμιά δουλειά. Φορτώνεται σε αυτή και το γαμπρό του (Παύλος Κοντογιαννίδης) τους πιάνει ένα δωμάτιο, τους τελειώνει την κολόνια και κάνει κατάληψη στο μπάνιο, ενώ ο Κοντογιαννίδης έχει τα εντερικά του. Κάνει κανένα μεροκάματο από δω και από κει γιατί είναι τίμιος και δεν υποκύπτει στον πληρωμένο ομοφυλοφιλικό έρωτα που του προτείνει ένας ευκατάστατος ηλικιωμένος. Είναι άντρας και δε δέχεται να πουλάει το κορμί του. Φτύνει λοιπόν και αυτόν που του το πρότεινε , φτύνει και την κενωνία την ξεφτιλισμένη. Έτσι κάνουμε εμείς οι ΑΝΤΡΑΙ οι Σωστοί όταν δεχόμεθα σεξουαλικές παρενοχλήσεις Κούλα μου.
Μια μέρα εκεί που πίνει το ποτό του καρφώνει με το βλέμμα του ένα ξανθό γκομενάκι μούρλια, φτυστή εσύ. Δίπλα του ο Σταμάτης την πέφτει σε ένα εξίσου ωραίο γκομενάκι αλλά εκεί που πάει να γίνει κατάσταση, σκάει μύτη πάλι ο ζοχάδας ο αδερφός της ξανθιάς, γυρεύοντας φασαρίες. Μάγκας τσίφτης και καραμπουζουκλής ο Πάνος δεν καταλαβαίνει από αυτά έχει μάθει να μαλώνει. Πέφτουν κάτι ψιλές μα τους χωρίζουνε. Ο ζοχάδας (Κώστας Ευρυπιώτης) την κοπανάει θέλοντας να προστατέψει πιθανόν από τα αίματα το λευκό Motorhead μπλουζάκι του (respect)
Τους την έχει στημένη όμως μαζί με την παρέα του σε ένα σκοτεινό δρομάκι. Εκεί ο Πάνος και η παρέα του (ανάμεσα τους και η υπερκαλτ μορφή του Τρόμπα τον οποίο υποδύεται ο Γιώργος Φλώρος). Τυχερά ήταν τα κωλόπαιδα γιατί ο Τρόμπας συνήθως κουβαλάει μαχαίρι και θα γινόταν μεγάλος σαματάς. Ο Πάνος ο Σταμάτης, ο Πέτρος και ο Τρόμπας διψάνε για εκδίκηση. Ψάχνουν να τους βρουν μα εκείνοι πουθενά. Ούτε η αστυνομία ξέρει κάτι. Ο δαιμόνιος Τρόμπας θα ξετρυπώσει την αδερφή του Ευρυπιώτη και θα ρίξει την ιδέα στο τραπέζι. Βρήκα τι θα κάνουμε: «Θα του πηδήσουμε την Αδερφή!» Την περιμένουνε στο παρκάκι. Ένα βρωμόπαιδο τόλμησε να κατουρήσει τον Τρόμπα κατά την αναμονή τους, εξοργίζοντας τον.
Ο Πάνος για να τιμωρήσει τον Motorhead-άκια θα αποπειραθεί να βιάσει την αδερφή του. Εκεί όμως θα αναγνωρίσει ότι δεν φταίει και ο αδερφός της με την οξύθυμη συμπεριφορά του τα προκάλεσε όλα για αυτό θα τον προστατέψει στη Θέα ενός μπάτσου σε περιπολία. Αντρίκια μετά από αυτό ο Πάνος θα παραδεχτεί το λάθος του και θα της πει Με συγχωρείς ρε κορίτσι μυ. Αχ τι έκανα το καθίκι! Είναι δυνατόν να μην ερωτευτείς ένα τέτοιο άντρα. ΟΧΙ βέβαια, ειδικά αν προσφερθεί Κούλα μου να σε συνοδέψει μέχρι πιο κάτω γιατί νύχτα είναι και δεν πρέπει να τριγυρνάει μια γυναίκα μόνη. Τόσοι ανώμαλοι και βιαστές κυκλοφορούν. Η κατάσταση ωστόσο δε βελτιώνεται και τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο για την παρέα του Πανου.
Η Καίτη απολύεται, δουλειές δεν υπάρχουν ενώ το ινστιτούτο αισθητικής της μάνας του Πέτρου αποδείχθηκε μπουρδέλο. Τα λόγια του Πέτρου και του Τρόμπα Κούλα μου γίνανε μανιφέστο χαραγμένο μια για πάντα στις συνειδήσεις μας. Όλη η χώρα είναι μπουρδέλο. Και στα μπουρδέλα υπάρχουν δύο κατηγορίες ανθρώπουν αυτοί που πηδάνε και αυτοί που πηδιούνται. Βαρέθηκα να είμαι στους δεύτερους. Αρκετά πια με το τίμιο. Θα δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό. Έτσι λοιπόν αποφασίζουν να ληστέψουν ένα εργοστάσιο, βρίσκοντας ένα τραγικό τέλος μετά από μια καταπληκτικά σκηνοθετημένη καταδίωξη. Η αγάπη στο τέλος νίκησε Κούλα μου και ο Πάνος παραδόθηκε. Αυτό μετρά. Γιατί έτσι μας γουστάρουν αι Γυναίκαι. Να είμαστε τίμιοι μα και Επικίνδυνοι. Till the next time Stay Cult΄
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου