Το φτηνό είναι το νέο καλτ


Tα μάρκετ είναι η καινούργια λέξη- μαρμελάδα που οι Αθηναίοι έχουν κολλήσει σαν μέλισσες. Η νέα γενιά Ελλήνων σχεδιαστών είναι καλτ και undergroundίζει χωρίς να απευθύνεται σε περιορισμένο κοινό. Αυτοί με τα ατελιέ στο Κολωνάκι και το ύφος αφ’ υψηλού , δεν ξέρει κανείς που πήγαν και τι κάνουν. Και δεν μας νοιάζει.

Μας αρέσουν οι ιλουστρασιόν διαφημίσεις των μεγάλων οίκων στα περιοδικά, αλλά την εγχώρια μόδα την καθορίζουν οι άνθρωποι της πόλης. Κι αυτοί ανοίγουν χώρους, διοργανώνουν μπαζάρ και πάρτι στις ταράτσες τους, φτιάχνουν events-καλέσματα στο facebook και αλληλοπροσκαλούνται, πίνουν τσάι, τα λένε. Συνεχίζουν να είναι σούπερ stylish και να μιλούν για τη μόδα με ξενόφερτους τίτλους, αλλά τώρα φοράνε vintage και πουά. Φτηνά και μοναδικά κομμάτια που αγόρασαν από κάποιο μάρκετ ή bazaar ή άλλη house project συνάθροιση Ελλήνων φίλων και σχεδιαστών.

Τα μέρη που παλιά σύχναζαν συγκεκριμένες αθηναϊκές κοινότητες, τώρα σχεδόν έγιναν mainstream. Οι fashionistas αυτής της πόλης έκαναν την ανάγκη τάση και την Βουκουρεστίου τρεμπανάλ. Το in τώρα είναι να αγοράζεις πάμφθηνα πράγματα, σε καλτ κουτούκια και να ανακαλύπτεις underground σχεδιαστές πριν τη Χρύσα Οικονομοπούλου. Καλά το πάμε.

ΠΗΓΗ

Share on Google Plus

Εκδότης billym

Cult Greek >> Η αλήθεια βρίσκεται στους Sex Pistols!!!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου