Κούλα μ’ ακούς; #4 Χούλιγκανς


Κούλα γεια σου ξανά. Σε live μετάδοση από το site της καψούρας υποβάλλω άλλη μια φορά τα σέβη μου και το θαυμασμό μου Κούλα. Σήμερα Κούλα θα μιλήσουμε για κάτι αλάνια, μόρτες και καλόπαιδα , τους Χούλιγκανς. Ξέρω πως σα γυναίκα Κούλα μου το ποδόσφαιρο και η παρακολούθηση αγώνων του δημοφιλέστερου σπορ των ανδρών δεν είναι και το καλύτερο σου, όμως για τους Χούλιγκανς οφείλεις να κάνεις μια εξαίρεση. Καλό θα ήτο εδώ να αποσαφηνίσουμε κάποια πράγματα. Η ταινία είναι μια κοινωνική διαμαρτυρία και ως τέτοια πρέπει να την αντιμετωπίζουμε.
Ο Κώστας Καραγιάννης στην καρέκλα του σκηνοθέτη και ο Γιώργος Μυλωνάς σε αυτή του σεναριογράφου δημιουργούν ένα φιλμικό κοινωνικό μανιφέστο –μερικές φορές και γω εκπλήσσομαι από τις ικανότητες μου στο γραπτό λόγο- που όμοιο του είχε να δει το ελληνικό σινεμά από τα Τσακάλια.
Οι Χούλιγκανς πιο επικίνδυνοι από τους Επικίνδυνους του Δαλιανίδη δεν κωλώνανε. Κατεβάζανε και τζαμαρίες και καφετέριες κάνανε καλοκαιρινές και ξύλο παίζανε για το Θρύλο και το Δικέφαλο. Εμείς Κούλα μου συντασσόμεθα με το Δικέφαλο φυσικά καθώς για να νιώσεις πως είναι η ζωή πρέπει να περάσεις μια βόλτα από τη σκεπαστή. Αφήνω στην άκρη τις οπαδικές μου πεποιθήσεις και παγώνω ξανά τη σκηνή όπου ο Γίγαντας Κώστας Μακέδος κοιλοχτυπιέται με τον έτερο Γίγαντα, Στηβ Ντούζο για το Μαύρο το Θεό και το μουστάκια τον Αναστόπουλο. Η ταινία ξεκινά με έναν ανατριχιαστικό μονόλογο ενός χουλιγκάνου που ζει φυλακισμένος σε τρεις εαυτούς ο πρώτος ευατός είναι λίγο χαμούρα, ο δεύτερος είναι χέστης και φοβάται μην του επιτεθούν οι άλλοι, κλάνει μαλλί ρε παιδί μου. Ο τρίτος δε είναι ο καλύτερος είναι πολύ μαλάκας γιατί έχει ευαισθησίες (Αυτά να τα διαβάσει ο Παπακαλιάτης που νομίζει πως μόνο οι δικοί του ήρωες φτάνουν σε συναισθηματικό αδιέξοδο) και κλαίει άμα ακούσει heavy metal και Iron Maiden (Κι όμως Κούλα μου και οι μεταλάδες κλαίμε). Μετά από μια συμπλοκή ο Γιώργος μένει παράλυτος. Ο πατέρας του Γιώργου προσπαθώντας να βρει τους υπευθύνους θα έρθει σε επαφή με τον κόσμο των Χούλιγκανς, ο οποίος ελέγχεται από μια φασιστική οργάνωση με πρωτοπαλίκαρο ρουφιάνο τον Τσαχιρίδη και ιθύνων νου τη χορεύτρια Κατιάνα Μπαλανίκα.
Ένα κόσμο σάπιο σαν το κοινωνικό κατεστημένο της εποχής, γεμάτο βία, αίμα, δάκρυα και ιδρώτα σαν τα βιίντεοκλιπ του Sakis. Οι πρωταγωνιστές Κούλα μου επιδίδονται σε όργια, ρεσιτάλ μπινελικίων (δεν ντρέπονται καθόλου οι σάτυροι Κούλα) και βουτούν όλο και πιο βαθιά στο βούρκο της αμαρτίας. Τουλάχιστον η Ελένη Χατζηαργύρη είχε αμαρτήσει για το παιδί της στην ταινία του Σπέντζου το 1950. Ετούτοι Κουλίτσα –μου επιτρέπεις φαντάζομαι το υποκοριστικό μετά τα όσα σου έχω εκμυστηρευτεί- αμαρτάνουν και δε δείχνουν κανένα σημάδι μετάνοιας.
Τι και αν περιστοιχίζονται από ευσεβείς ιερείς σαν τον Γιώργο Μυλώνα που υπογράφει και το σενάριο ή τον πατέρα του τιτανομέγιστου Γιώργου Πετρόχειλου, ο οποίος υποδύεται το Μίχο. Ο πατέρας του Μίχου κηρύττει το λόγο του Θεού γιατί η αλήθεια βρίσκεται εκεί. Ναι σε σας απευθύνεται τους κολασμένους, τους αμαρτωλούς, ου 666 η αλήθεια βρίσκεται στο λόγο του Θεού. Τότε ο Μίχος ορθώνει το ανάστημα του, ισιώνει το τζιν σορτς του και βροοντοφωνάζει όχι πατέρα η αλήθεια βρίσκεται στους Sex Pistols γκε γκε; Επειδή όμως ένας επαναστάτης δε μένει στα λόγια ο Πετρόχειλος βγάζει το υφασματινο σορτς παίρνει το κασετόφωνο ανά χείρας και με το βρακί (ναι Κούλα μου γιατί οι άντρες οι σωστοί δεν έχουν κόμπλεξ με το σώμα τους) βγαίνει στο δρόμο να διαλαλήσει το μήνυμα των Αντίχριστων Sex Pistols υπό τους ήχους μιας μουσικής που μπορεί άνετα να περιγραφεί ως κακέκτυπο Ιταλό- disco γ’ διαλογής με εμετικά μπλιμπλίκια.
Ξύλο, γυμνό, πρέζα, πλαστικά ρόπαλα, κατεβασμένες τζαμαρίες, ο Πετρόχειλος με το βρακί, ο Πετρόχειλος χωρίς αυτό, η Μπαλανίκα Κρουέλα Ντεβίλ, Ο Μπέζος χούλιγκαν της ΑΕΚ, ο Αντώνης Πρέκας χούλιγκαν του Ολυμπιακού και η ατάκα του Μίχου πριν το πέσιμο στην καφετέρια όπου δεν έμεινε Έψα για Έψα κοντράρει το Με θυμάσαι ρε πούστη του Γαρδέλη. Ποιανού έσπασες τη μέση μωρή κουφάλα; (Συγνώμη που βρίζω Κούλα μου, εγώ δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος αλλά με παρασέρνουν τα παλιόπαιδα )Ποιανού ρε γαμημενε άντρα; και τερματίζει το καλτόμετρο. Χούλιγκανς. Κάτω τα χέρια από τα νιάτα ρε! Till the next time. Stay cult Κούλα!


Share on Google Plus

Εκδότης billym

Cult Greek >> Η αλήθεια βρίσκεται στους Sex Pistols!!!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου