Δώστε... τσόντα στο λαό! Η ιστορία της -cult- ελληνικής πορνοβιομηχανίας & οι ταινίες- σταθμοί!

 


Κάποτε οι γονείς μας έκλειναν με το χέρι τα μάτια, όταν στην τηλεόραση έδειχνε μία αισθησιακή σκηνή, ακόμη κι αν δεν φαινόταν κάποιο επίμαχο... Τα χρόνια πέρασαν, κι εμείς που ήμασταν με κλειστά μάτια, τελικά τα ανοίξαμε....
Και εκεί που ακούγαμε «τσόντα» και κάναμε «Ιιιιιιι» σαν την Ζουμπουλία του «Παρά πέντε», τώρα κάνουμε διατριβή στην έννοια....και τους εκπροσώπους της στην Ελλάδα.
Οι Έλληνες ήρθαν σε επαφή με τις αμερικανικές και ευρωπαϊκές ερωτικές ταινίες στα τέλη της δεκαετίας του ‘60, ως «τσόντα» (δηλαδή το επιπλέον) στο κανονικό πρόγραμμα κινηματογραφικών προβολών .
«Λαέ της τσόντας» είχε αναφωνήσει ο βετεράνος του είδους Κώστας Γκουσγκούνης σε φεστιβάλ cult ελληνικού κινηματογράφου, ενώ το κοινό τον αποθέωνε φωνάζοντας «Άξιος!». Και δεν είχε άδικο.
Γυρνώντας τον χρόνο πίσω μερικές δεκαετίες, «προσγειωνόμαστε» στην χρυσή δεκαετία του '70, η οποία «στιγματίστηκε» από την απογοητευτική πορεία του ελληνικού κινηματογράφου και ταυτόχρονα την γέννηση της βιομηχανίας του ελληνικού πορνό.
Από την εγχώρια παραγωγή θα αναδειχθούν cult ήρωες, με χαρακτηριστικούς τον Κώστα Γκουσγκούνη και τον Τέλη Σταλόνε, η πρωταγωνίστρια Τίνα Σπάθη και δίπλα τους, αλλοδαπές στην πλειονότητά τους «ηθοποιοί» τις οποίες, σύμφωνα με τους «ιστορικούς» παραγωγούς και σκηνοθέτες της εποχής, «ψάρευαν» στην Πλάκα ή το Μοναστηράκι και έναντι μιας καλής για την εποχή αμοιβής, έπαιζαν σε ταινίες που, θεωρητικά, δεν θα εμφανίζονταν ποτέ στις χώρες τους.
Ερωτικές σκηνές στα όρια της κωμωδίας, ερμηνείες δήθεν και τάχα μου δραματικές, που μόνο γέλιο προκαλούσαν, βλακώδεις σκηνές δράσης και μία αγγλοβλάχικη προφορά είναι μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά αυτών των κινηματογραφικών «διαμαντιών» που οι παλιοί αναπολούν με συγκίνηση και οι νέοι ανακαλύπτουν με (σοκ και) δέος.
Τη δεκαετία του ‘80 η άνθιση του βιντεοκλάμπ οδήγησε σε έκρηξη της διακίνησης και κατανάλωσης εισαγόμενων πορνοταινιών.
Οι πιο χαρακτηριτικές
Πιο θερμή από τον ήλιο (1972)
Ο μετρ του είδους Όμηρος Ευστρατιάδης και ο σεναριογράφος Γιώργος Ζερβουλάκος αναλαμβάνουν δράση στο είδος που τους καθιέρωσε την δεκαετία του '70 και μας χάρισε μερικές από τις κλασσικότερες ερωτικές ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου.

Το κορίτσι και το άλογο (1973)
«Η Άννα Φόνσου είναι cult». Ναι, η γνωστή ηθοποιός πρωταγωνίστησε το 1973 στην πιο εμπορική cult ταινία, η οποία μάλιστα συνάντησε και επιτυχία και στο εξωτερικό.
Ένας γοητευτικός νέος, ο Λάρι, μετά το πέρας των σπουδών του στο εξωτερικό επιστρέφει στην Ελλάδα και μένει με τον ζωγράφο πατέρα του, τον Αλέξη, και τη νεαρή φιλενάδα του δεύτερου, την Τζούλια.
Η αισθησιακή κοπέλα ελκύεται από τον γιο και το... προξενιό δεν αργεί να γίνει. Η υπόθεση είναι περιττή σε μια ταινία όπου η Άννα Φόνσου κυκλοφορεί γυμνόστηθη, ενίοτε αυτοϊκανοποιείται και κάνει έρωτα με τον παρτενέρ της καβάλα σε ένα άλογο στην μέση της... θάλασσας.
Την ταινία πλαισιώνει με τη φωνή της η γνωστή σε όλους μας τραγουδίστρια Ελπίδα.
Ο ηδονοβλεψίας (1984)
«Ήταν είναι και θα είναι πάντα άξιος, όπως έγραφε και η κινηματογραφική αφίσα της ταινίας. Δεν χρειάζονται συστάσεις για τον θεό του ελληνικού πορνό, τον ένα και μοναδικό Κώστα Γκουσγκούνη. Περιέχει όλες τις ατάκες που έκαναν τον πρωταγωνιστή αντικείμενο λατρείας στο πανελλήνιο. Μία ταινία που έγραψε ιστορία»
Tο μοναδικό σκληρό πορνό του μεγάλου Γκουσγκούνη, η ελληνική ταινία με τις περισσότερες ερωτικές σκηνές. Ο Γκουσγκούνης υποδύεται τον Ηλία, ένα μεσήλικα ηδονοβλεψία, που παρακολουθεί (από μια τρύπα που άνοιξε στη μεσόπορτα) τον υπερδραστήριο νεαρό του διπλανού διαμερίσματος που τα έχει με δύο κοπέλες ταυτόχρονα
Πρωταγωνιστές: Κώστας Γκουσγκούνης , Κατερίνα Σπάθη , Πωλίνα Τούτσιερ , Βάνα Φωτιάδου , Κώστας Αναγνώστου , Γιάννα Τσίκου , Ίρις Λουλουδή
Σκύψε ευλογημένη (1984)
Βουκολικό σεξ στην ελληνική ύπαιθρο, παπάπδες, καλογέροι, πόρνες, σεξ, σεξ και πάλι σεξ σε όλες τις φάσεις, στάσεις και δεν συμμαζεύεται.
Στα clue της ταινίας συγκαταλέγονται ο παρθένος δόκιμος καλόγερος με την βλάχικη προφορά , ο ματάκιας σκύλος, και ο ακόλαστος παπάς...
Μία ταινία σταθμός στην ελληνική πορνό φιλμογραφία με τίτλο που έγινε ατάκα και κρατάει μέχρι σήμερα.
Πρωταγωνιστές: Τίνα Σπάθη, Παύλος Καρανικόλας
Η εκδίκηση της παρθένας στα μπουζούκια (2008)
Μετά από 30 συναπτά έτη δημιουργείται η πρώτη ελληνική hardcore ταινία πορνό με τίτλο «Η εκδίκηση της παρθένας στα μπουζούκια». Η εταιρεία παραγωγής που υπογράφει την ταινία ονομάζεται VDS/SIRINA, και είναι η πρώτη της ταινία ενώ βρίσκεται ήδη στη παραγωγή δύο ακόμη porn films. Η ταινία παρουσιάστηκε στο Porn Festival του Βερολίνου.
«Ελληνίδες next porn models σε όργια - η επιστροφή του δασκάλου» (2010)
Ο θρυλικός Κώστας Γκουσγκούνης επέστρεψε πρωταγωνιστώντας στην ταινία «Ελληνίδες next porn models σε όργια - η επιστροφή του δασκάλου» έχοντας μάλιστα το ρόλο του κριτή. Πώς είναι ο Κοτέντος; Ε, κάτι παρόμοιο. Παραγωγός ο Δημήτρης Σειρηνάκης.
Στη ταινία υπάρχει μια τετραμελής κριτική επιτροπή στην οποία πρόεδρος είναι ο Κώστας Γκουσγκούνης.
Εννέα κοπέλες -εκ των οποίων οι τέσσερις είναι Ελληνίδες και οι υπόλοιπες πολύ γνωστά μοντέλα στη χώρα τους- ποζάρουν μπροστά τους και κάπου εκεί εκτυλίσσονται ακατάλληλες για ανηλίκους σκηνές πάνω στην πασαρέλα. Στο σενάριο όμως υπάρχει και σπίτι όπου υποτίθεται πως μένουν τα μοντέλα. Εκεί οι κοπέλες βγάζουν όλο τον αισθησιασμό τους σε κάθε είδους ερωτική στάση.

 
Share on Google Plus

Εκδότης billym

Cult Greek >> Η αλήθεια βρίσκεται στους Sex Pistols!!!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου