Ο σκληρός και πρόωρος θάνατος της Αλόμα σηματοδοτεί το τέλος της trash ερωτικής βιντεοταινίας


Ο σκληρός και πρόωρος θάνατος της Αλόμα (Μπάμπη Ταμουτσίδη) σηματοδοτεί το τέλος μίας εποχής: μίας περιόδου, κατά την οποία πραγματοποιούνται τα πρώτα καθυστερημένα βήματα για την αναγνώριση της ετερότητας - βήματα που ξεκινούν δειλά από τα τέλη της δεκαετίας του 1970 (ΑΚΟΕ) για να κορυφωθούν στη δεκαετία του 1980 με φιλμ, όπως "Άγγελος" και "Μπέττυ", αλλά και ποίηση ("Σαλτάρισμα" της Πάολα από τις εκδόσεις Οδός Πανός). Στις καθημερινές και ανθρώπινες διεκδικήσεις των τραβεστί και ομοφυλόφιλων, η Αλόμα αγωνίστηκε συστηματικά, ενώ στα τέλη της δεκαετίας του 1980 κυκλοφόρησε ως παραγωγός, σεναριογράφος, σκηνοθέτης και ηθοποιός
στο βίντεο μία σειρά από σχεδόν "χειροποίητες" ερωτικές βιντεοταινίες, από τις οποίες δεν έλειπε η οξυδέρκεια και το χιούμορ της - όπως, λ.χ., στη βιντεοταίνια "Οι βλάχοι προτιμούν τραβεστί", στης οποίας το τέλος καλεί τον θεατή να μαντέψει που θα γυριζόταν η επόμενη βιντεοταινία της.


ΠΗΓΗ

Share on Google Plus

Εκδότης billym

Cult Greek >> Η αλήθεια βρίσκεται στους Sex Pistols!!!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου