Κούλα μ'ακούς; #28 Μάντεψε τι κάνω τα βράδια


Αγαπημένη προσκυνώ ταπεινά τη χάρη σου. Με δάκρυα στα μάτια χαιρετίζω το απόλυτο είδωλο της δεκαετίας του 80, τη φαντασίωση όλων των αρσενικών- και μερικών θηλυκών να προσθέσω- την Μadonna mia, εσένα δηλαδή Κούλα μαζί με την κουλάρα σου. Μη φωνάζεις αγαπημένη δε σε γλύφω χωρίς λόγο. Φυσικά και αποσκοπώ κάπου, όμως ο θαυμασμός προς το πρόσωπο σου καλό είναι να υπογραμμίζεται και να επαναλαμβάνεται έτσι ώστε να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι! Εγώ ως παλιός ή λέουρας όπως με αποκαλούσαν στο στρατό, οφείλω να σου ζητήσω προκαταβολικά συγγνώμη διότι καθυστέρησα ακόμη μια φορά να ανεβάζω το tribute μου σε ένα καλτ θησαυρό του 80! Η καθυστέρηση αυτή είχε αλυσιδωτές αντιδράσεις στην πολιτικό-οικονομικό-κοινωνικό-πολιτιστική πραγματικότητα της Ελλάδος και εγώ ως άντρας Αιγαλεώτης δε ντρέπομαι να αναλάβω τις ευθύνες που μου αναλογούν.

Επίσης θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη και από τις νοικοκυρές που κάψανε το σαββατιάτικο μεσημεριανό περιμένοντας με τις κουτάλες στα χέρια να ανέβει το σημερινό κείμενο. Για άλλη μια φορά αγαπημένη παρασύρθηκα. Εγώ ήμουν μικρός άσπιλος και αμόλυντος και κάτι παλιοχαρακτήρες –τελειωμένοι αναπτήρες που λέει και η Λαίδη Άντζελα με παρασύρανε σε μπεκροποσίες  κρασοκατανύξεις και σαβουροφαγητοκαντίνες με αποτέλεσμα το μπιρμπιλωτό μου μάτι να μην ανοίγει πριν τις 12 όταν και χρειάστηκε η ρίψη μιας σκαλισμένης μπρουτζοποίκιλτης νταμιτζάνας με νερό για να συντελεστεί το θαύμα. Όταν η έρημη η μάνα με ρώτησε τι κάνω τα βράδια, το μόνο που ψέλλισα ήταν: Μάντεψε!

Ξέρω ότι τον υπεραγαπάς το Στάθη Ψάλτη Κούλα μου και αυτό makes two of us. Ο Κοσμάς (Στάθης Ψάλτης) μεγάλωσε σε καταυλισμό τσιγγάνων και το μόνο που ξέρει να κάνει καλά είναι να ζητιανεύει. Έτσι, ανοίγει μια σχολή ζητιάνων, στην οποία διδάσκει ο ίδιος. Με διάφορες άλλες κομπίνες καταφέρνει και γίνεται πάμπλουτος. Όλα αυτά μέχρι να εμφανιστεί ένα ζευγάρι απατεώνων και να ανατρέψει την κατάσταση.

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή τα πράγματα. Ο Κοσμάς είχε δύσκολα παιδικά χρόνια μέχρι που κατάλαβε πως για να πας μπροστά σε τούτη την αναθεματισμένη χώρα πρέπει να εκμεταλλευτείς το διπλανό σου, να τον κοροιδέψεις και να του τα πάρεις χοντρά του γελοίου αφού τα τραβάει ο οργανισμός του. Έτσι λοιπόν παρίστανε το κωφάλαλο που μιλάει, τον τυφλό που ψιλοβλέπει όσους πετούν πενταροδεκάρες. Παραδίδει και ιδιαίτερα ζητιάνων έτσι ώστε να μπορεί να βάζει και κάτιτις στην άκρη ο καψερός. Στο τέλος του κειμένου θα επισυναφθεί και ο δωδεκάλογος του ζητιάνου προκειμένου να υπάρξουν οι απαραίτητες διευκρινίσεις.  Γενικότερα ζητιάνος και χοντρός δεν κάθονται καλά, τα σκατωμένα μωρά μαζεύουν περισσότερα χρήματα, όπως και η απλυσιά πληρώνει αγαπημένη. Η Ευτύχω με την οποία μένει μαζί ο Κοσμάς έχει δαγκώσει τη λαμαρίνα μαζί με το Γίγα Σωτήρη (Νίκο Ρίζο), της τη δίνει Κούλα μου και σεξουαλίζεται μαζί του ενώ ο Στάθης τη βγάζει με το δεξί. Καψουρόμαγκας ο Σωτήρης Κούλα μου όλα τα έχει και τα μυγδαλάκια του και το ουισκάκι του. Πλερώνει ο Στάθης πίνει ο κοντός. Κατάλαβες Κούλα μου; Κατάλαβα να λες.

Ώσπου φτάνουμε σε εκείνη τη φιλανθρωπική εκδήλωση και πέφτει πάνω στη Λίζα. Ακόμη ένα ωραίο μωρό, φτυστή εσύ Κουλίτσα. Ψάχνει που λες Κούλα μου να βρει μια κοπέλα στον τύπο της Λίζας και δείχνει να την έχει δαγκάσει τη λαμαρίνα μαζί της. Ο Μήτσος ο γελαδάρης ο γαλατάς την έχει δαγκάσει τη λαμαρίνα  με την Ευτύχω. Το κυνήγι για τη γυναίκα των ονείρων του Στάθη συνεχίζεται με την Ευτύχω να στέκεται δίπλα του και να γκρινιάζει επειδή ο Σώτος της κάνει κόνξες. Τα υπόλοιπα επί της οθόνης καλή μου και till the next time stay cult!

Υ.Γ: Λόγω επιβαρυμένου προγράμματος αγαπημένη πλέον η στήλη Κούλα μ’ ακούς θα γίνει μηνιαία, έτσι να λαχταράς να με βλέπεις

ΠΗΓΗ

Share on Google Plus

Εκδότης billym

Cult Greek >> Η αλήθεια βρίσκεται στους Sex Pistols!!!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου